Meta utilizează inteligența artificială pentru reclame personalizate pe Facebook și Instagram, dar fără a accesa datele utilizatorilor din UE.

Meta utilizează inteligența artificială pentru reclame personalizate pe Facebook și Instagram, dar fără a accesa datele utilizatorilor din UE.

Sursa poza si informatii: biziday.ro

Începând cu 7 octombrie, Meta va notifica utilizatorii Facebook și Instagram despre schimbările importante referitoare la utilizarea datelor personale colectate prin inteligența artificială, în scopul personalizării conținutului și a reclamelor.

Meta a precizat că aceste modificări vor fi aplicabile celor care utilizează funcțiile de inteligență artificială ale companiei. Cu toate acestea, chiar și utilizatorii care nu folosesc MetaAI vor fi informați despre aceste schimbări, fără a avea opțiunea de a renunța.

Cum va folosi Meta datele utilizatorilor

Compania va colecta detalii despre interacțiunile utilizatorilor cu funcțiile AI, fie că vorbim de comenzi vocale sau textuale. De asemenea, datele vor include și informațiile despre aprecierile și conturile urmărite. Scopul acestui demers este furnizarea de sugestii personalizate, de la videoclipuri de tip reels la reclame. De exemplu, dacă un utilizator discută cu MetaAI despre drumeții, i s-ar putea recomanda ulterior grupuri de drumeții sau produse relevante.

Asigurările Meta privind datele sensibile

Chiar dacă aceste schimbări implică o utilizare mai extinsă a datelor, Meta a subliniat că informațiile sensibile, cum ar fi cele despre opiniile religioase, sănătate sau originea etnică, nu vor fi utilizate pentru personalizarea reclamelor sau a altor tipuri de conținut. Scopul principal este de a îmbunătăți experiența generală a utilizatorilor.

Disponibilitatea modificărilor

Noua funcționalitate este programată să fie lansată în majoritatea regiunilor pe 16 decembrie, dar nu și în Uniunea Europeană, Marea Britanie și Coreea de Sud, unde legislația protejează mai bine datele utilizatorilor.

Pentru utilizatorii din aceste regiuni, modificările nu se vor aplica datorită reglementărilor locale stricte privind protecția datelor personale, asigurând un grad mai mare de confidențialitate.

Aceste schimbări reflectă încercarea Meta de a integra tehnologia AI într-un mod mai direct cu experiența utilizatorilor săi, menținând în același timp un standard ridicat de confidențialitate.


Irina Panait

Irina Panait este o jurnalistă dinamică și empatică, născută și crescută în Brăila, cu o pasiune autentică pentru poveștile locale și vocea comunității. Cu studii în jurnalism și comunicare, Irina aduce în fiecare articol rigoare, claritate și o notă personală care face diferența. Este cunoscută pentru abordarea sinceră, pentru interviurile umane și pentru reportajele care pun în lumină atât provocările, cât și frumusețile orașului de la Dunăre.

Știri Generale

Știri Generale
Carburanții s-au ieftinit din nou în benzinării. Cât costă benzina și motorina azi, 4 octombrie
Guvernul SUA vrea să emită o monedă aniversară cu chipul lui Trump, cu ocazia aniversării a 250 de ani de independență
Metroul de Drumul Taberei: Când va circula primul tren Alstom cu călători pe Magistrala 5
ONRC: 13.251 de firme și-au suspendat activitatea în primele opt luni din 2025
Premier Energy Furnizare, ofertă inedită de energie electrică pentru populație. Cât vei plăti în factură
Șeful Jandarmeriei Brăila, Albăceanu, revenit în funcție după reținerea de către DNA, rămâne inculpat.
SUA rămân în „shutdown”. O nouă propunere de buget a căzut în Senat
Ursula von der Leyen vrea mai multe mașini autonome pe străzile din Europa
Anunţ oficial despre BLACKOUT-ul din Spania şi Portugalia. Explicațiile autorităţilor şi rezultatele investigaţiei
Anunț pentru toți fermierii cu proiecte PNDR în derulare
Anunțul Hidroelectrica: Vom fi prezenţi cu o ofertă deosebit de competitivă, pentru populaţie şi pentru industrie. Vom depăşi un milion de clienţi casnici